Lister och foder..

Tänk att det snart är jul!!
Tredje advent är precis passerad och det är lucia i morgon.. Jösses, var tar tiden vägen??

Vi var ute i helgen och tävlade i bowling, först dalatouren och sedan DBS open.. Kul var det, men det gick sådär.. Sällskapet vi hade är helt underbara.. jag kan väl gå så långt att säga att det känns som våra vänner i allafall.. Fantastiska människor är det.. Man har aldrig tråkigt i deras sällskap och det hade vi verkligen inte..
Bodde på Scandic i Borlänge och åt en god julsupe på kvällen..

Det händer lite granna här hemma med, nu håller det på att komma upp lite mer lister och foder..



Den gråktige tapeten blir otroligt fin med dom vita listerna tycker jag. Jag var lite skeptiskt till färgen på tapeten, men är helnöjd med den..



Valvbitarna på väg upp i dom små fönstrerna där det ska kunna forsa lite varm luft in till vardagsrummet, och det kommer att hänga någon blomma där..



inne i sovrummet blir det verkligen bra..  alla som gått in där för att titta på det har sagt oj, vad fint det är.. Vi har alltså lyckats med färgerna där..



Fönster som fått foder och fönsterbrädor.. Ska snart upp lite blommor där..







Hallen nere med lite foder runt dörren  nu.. Vad tycker ni?? Jag själv tycker det börjar bli riktigt fint.. Nöjd med alla färger med..

Här kommer en svslutande bild på en misse som blivit helt fantastisk.. Han blir goare och goare för varje dag..



Han är också glad att trappen kommit fram så han kan ligga där och sova..

Ha de bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0