Gissa vad!!

Nu var det längesedan jag skrev men nu är det på daxen känns det som.. När ni ser bildern får ni gissa vad vi håller på med.. Bygger vi nytt hus eller river vi?? Men dom kommer strax..

Jag har börjat släktforska och gud vad kul det är.. Jag har hittat mycket intressant i vissa led.. Vi hade ju så att säga LAN party här hemma en kväll med bästa svägerskan.. Hon och min man forskade på deras sida.. Jag tror nog att dom hittar mycket intressant dom med.. Jag har till och med lust att byta efternamn till ett som min farfars farmor hade.. Men skulle vilja att gubben vad med på det med.. :) Min morbror har ju gjort ett fantastiskt arbete på deras sida, så jag håller på med pappas sida.. Kanske jag får en kusin med mig också som vill veta vad vi har för något i släkten..

Vet ni hur konstigt det är att ha 2 rum och ett kök i ett hus på nästan 200kvadrat?? Det är så vi har det nu.. Ha ha ha Men jag tror det blir bra till slut..

Var och pratade med personalchefen och min chef jag har vintertid igår, det var riktigt bra samtal jag hade, ville reda ut saker som hände i våras och det känns riktigt bra nu.. Inatt sov jag hela natten rakt upp och ner.. Jag tror jag vart lite avslappnad.. Om man säger så.. ;)

Nu till bilderna:


Här står jag i ingången och knäpper mot vårat sovrum.. sovrummet är längst in..


Kaminrummet mot mig och sovrummet längst in..


Står i kaminrummet och tittar på vårat vardagsrum..


Står i vardagsrummet och tittar på kaminrummet.


Står i sovrummet och tittar ut i kaminrummet..


Trappen är flyttad ca en halvmeter.. Inget att gå i just nu..


Står i vardagsrummet och tittar in på toaletten.. Tvättstugan ligger bredvis också..

Om ni gissat rätt, så är det att vi river, eller vi och vi.. Idre golv gör det på grund av en vattenskada och fel byggd grund.. suck!!
Man kan säga att det inget finns kvar av vårat nedersta boende just nu.. Vi har så att säga en öppen planlösning.. :) Förhoppningen är att det kommer att bli bra till slut..

Tack för idag..

Kommentarer
Postat av: Ann

Nu har ja hittat dig! :)

Vilken misär ni är mitt i...

Men det blir ju bra! Så småningom....



Tittar in en annan dag!

Kram Ann

2011-06-12 @ 22:40:04
URL: http://annhalvarsson.bloggplatsen.se
Postat av: Eva A. Johansson

Välkommen Ann!!

Kul att du tittade in visst är det vackert.. Ha ha ha.. Men du har rätt det kan inte mer än bli bra efteråt.. :)

2011-06-12 @ 23:37:14
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0