Drömmar

Det är lördag och jag har jobbat..
Även idag har det varit kallt som skam och blåsigt... Brrrr....
Det är faktiskt så att till och med jag har börjat längta till sommaren, jag som aldrig brukar känna att det är min årstid.. Men tänka att sitta på verandan här och lunna ta sig ett glas eller två med någon trevlig som sällskap.. Jag längtar faktiskt..
Man kan ju även sitta där en ledig dag och läsa en god bok, fast jag vet inte vad jag ska hitta någon som är så bra som svärdet och spiran eller efterföljaren på den.. Tydligen tyckte min lilla misse att den var bra också..



Hon ville också vara med och läsa.. :)

Eller tänk bara att få åka hem på en Orsa yra.. Då är det sommar..



så här ska man se ut på yran... :) Avslappnad och blicken vänd mot all musik som finns överallt.. Otrolig trevlig tillställning..

Men men, tillbaka till verkligheten. Snö och kyla


Kanske det inte är riktigt såååååå här kallt, men kallt har det varit i vinter..
Träffade en gammal arbetskompis på jobbet idag, hon är lika trrevlig fortfarande.. Och samtidigt sa jag hejdå åt en av våra nya arbetskamrater idag.. Det var hennes sista arbetsdag för att ta sig till Tyskland inom en snar framtid.. Hoppas det går bra för henne..

Ha det så bra så hörs vi en dag!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Sommar, sommar, sommar......det är vad alla frusna norsbor vill ha....lång, härlig sommar!

2011-03-27 @ 14:35:14
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0