En helt vanlig dag...

Hej på er!!

Idag har jag jobbat och det var som vanligt.. :-) en hel del gäster som är trevliga.. Men innan vi kan öppna för dagen så är det en del kontroller som måste göras och idag gjorde jag dom med en skidpatrullskille som heter
Micke..



Han är alltid trevlig och galen.. :-)
Det är mycket som ska göras på morgonen innan man får släppa på folk i liftarna..

Dagen i övrigt flöt på fint, förutom att det började blåsa som sjutton på eftermiddagen.. Jag och tjejligan jag hade med mig hade lite kvällsarbete framför oss på kvällen, det skulle köras nöddrift och pumpa däck på sexstolen idag..

Ja visst ja, glömde berätta att vi fick en liten fettisbulle idag.. Den var riktigt god.. så tack chefen för den.. :-)


Mums!!

Bowling på kvällen med klubben var det med, men det var svårt att vara fokuserad idag, så jag avbröt efter 4 serier och var inte nöjd.. Träffade skapligt men ingen utdelning, så nu ska det bli att testa ett nytt och tyngre klot, spännande att se hur det kommer att fungera, om det blir bättre..

Min man fyller år snart och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska ge honom i present, jag vill ju ge något speciellt till honom, men vad ska det vara??? Varför är det alltid så svårt att hitta något man är nöjd med att ge bort??

Nej, tack för idag och sov sött alla där ute..

Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi fick också semla på jobbet. Det var klass 7 som bakat och så fanns det tårta, men ståndaktig som jag är;) så tog jag inget.

Glad att jag jobbar inomhus, skulle nog ha frusit ihjäl i den storm som var igår. Men så är jag ju känd för att vara en riktig fryslort!



Rita en teckning åt bror min...en riktigt vacker! Det blir väl en bra födelsedagspresent?

2011-03-09 @ 20:07:58
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Eva: Jag kan ju inte rita, jag får färga tassarna på barnen våra då.. :-)

2011-03-09 @ 20:55:02
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja du, vår altan ska bli mer festvänlig! Den ska bli större, är lite väl trångt när man blir några stycken...alla måste resa sej om någon ska gå på toa för att ta ett exempel.

När vi får vår matsalsmöbel så ska vi nog bjuda på middag...då får ni se hur tjusigt det blev!

2011-03-09 @ 21:33:45
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0