Första gången.....

Ja, det kan man verkligen säga.. Har aldrig skrivit till någon i en blogg och allra minst haft en egen, men nu verkar tiden vara mogen för det med..
Man skulle kunna säga att det är min svägerskas fel, blev jättesugen att starta en egen efter att ha sett hennes..
Vad kommer denna att handla om då??
ja, det kommer att vara lite blandad kompott, allt från mina trevande försök att lägga om kosten, som faktiskt börjar gå bättre och bättre, till mina djur och allt som händer omkring.. Det kommer alltså att bli en blogg med olika typer av inlägg..
Förhoppningen är att jag också ska kunna lägga ut lite bilder ibland med.
Jag hoppas du kommer att hitta något som kanske verkar kul eller intressant på min sida..
Vi får se om jag ska tacka min svägerska eller om det blir någoot annat.. :-)

Kommentarer
Postat av: Eva

Det här blir jätte bra och kul ska du se! Lycka till!

2011-03-06 @ 17:51:29
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Bell-Eve

Va roligt! Haha, nu börjar jag känna mig mindre ensam här i bloggvärlden och har något annat att läsa än min egen blogg :p.

2011-03-06 @ 18:06:10
URL: http://belleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0