Funderar....

har idag varit och tittat på lite bowlingtävling.. Det var seriespel, mot siljans lag vårat lag spelade mot..
Jag och Lars föräldrar vart Idres hejarklack. Mina svärisar sköter sig riktigt bra.. Dom hejade fram dom så att dom dom vann, heja svärisar...
Vårat klag såg ut så här idag:



Som någon sa till mig innan jag tog kortet, en massa gubbar.. :-)
själv har jag funderat en del. Jag vill börja tävla lite och håller på att kolla in lite olika tävlingar som kanske skulle passa mig. Roligast är ju mixertävlingar, när man spelar varannan herre och varannan dam. Men jag vill ju kunna vara oberoende av min man också, så det kan ju vara kul att hitta någon individuell tävling också.. Bra träning som jag behöver skulle det vara..

Det har brunnit ner ett hus i Orsa, jag hoppas det inte är hos någon man känner.. Funderar på det eftersom jag hört att dom inte hittat den ena kvinnan.. Jag tänker på familjen som måste sakna henne och tänk om det är någon man kände.. Orsa är ju inte allt för stort så man kanske visste vem det var i allafall..
Apropå Orsa, jag måste beställa en tid hos min frisör, jag börjar bli långhårig nu.. :-) Men vad ska jag ha för frisyr?? alltid samma visa, jag vill göra något nytt.. Jag funderar så huvudet knakar, jag hoppas hitta något jag vill ha..

såg häromdagen att Ladies night är på gång igen.. Jag hoppas jag kommer iväg på det i år igen.. Jag hade så otroligt kul när jag var dit sist.. Dom kan verkligen underhålla..

Jag gjorde en LCHF pannacotta igår, som vi åt idag. den var faktiskt riktigt god, ska bara vara lite mer gelatin i den så den blir lite fastare.. jag kan inte förstå hur lättlurad man varit som har ätit alla dessa konstgjorda produkter, alla light versioner av allt.. Hur kan något naturligt vara farligt?? Är det något jag inte förstår??

Jag tog lite kort igår på jobbet igen, kan bara inte sluta tycka att jag har en vacker arbetsplats.. :-)






Förresten ni får hålla tummarna att vi får hjälp av försäkringsbolaget med våran vattenskada.. Typiskt att man har fått en sådan, mindre roligt var det att få reda på det..
Men hjälp oss att hålla tummarna..

Ha en fortssatt trevlig kväll, för det ska jag ha..

Kommentarer
Postat av: Bell-Eve

Jag vet ju inte hur långt hår du har nu, annars hade jag kunnat komma med frisyr-tips :).



Hade inte hört om huset i Orsa eftersom jag typ aldrig kollar på tv eller läser några tidningar.. Det är ju sjukt att jorden fortsätter snurra när sånt där händer.



Och ja, du har en jäkligt fin arbetsplats!

2011-03-20 @ 22:39:05
URL: http://belleve.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Jag har kort hår, men det börjar bli halvlångt.. Vill ha en kort frisyr som passar mig och inte är tråkig.. Vad tror du skulle passa mig..

2011-03-21 @ 17:58:10
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/
Postat av: Bell-Eve

SV; Ja, jag behöver pengar mycket mer än möbler just nu :)

2011-03-21 @ 19:02:26
URL: http://belleve.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Okey, samma här, så vi ska börja sälja lite saker nu..

2011-03-21 @ 19:34:16
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/
Postat av: Eva

Hoppas att ordnar sej för er...vattenskador är bläää!

2011-03-21 @ 19:35:56
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0