Kalas......

Idag har vi haft en liten fest för våran 18 åring.. Han är tydligen lite döv, men han mår bra i övrigt.. Det var inte lätt att få honom och ställa upp på kortet.. :-)
18 år gammal, måste ju firas med gosaker, så det blev en buffe med fisk, räkor och lite älgkött.. Mums var det... :-)
Man undrar ju hur länge till han ska orka, han har aldrig varit elak på någon annan katt vi har tagit hem..
Men matte och husse har nu sagt att han ska slippa ta hand om fler yrväder...

Här är han 18 år, och har precis fått go buffe..

Är han inte vacker??
Vi hoppas ju naturligtvis att han har något år kvar, han har ju alltid funnits med oss..

själv så mätte jag mig igår.. Jag har slutat väga mig och trots att jag fuskat en del på kvällarna, så har jag gått ner 4 cm runt midjan, sedan januari när jag mätte mig senast.. Jag känner mig lycklig över det, för trots den långa tiden så  har jag ju gått åt rätt håll..

Sitter vid min nya dator jag fick idag och den känns riktigt skön att skriva med.. Hoppas den här är bättre än den jag hade tidigare.. :-)

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis till midjeminskningen:). Kör på nu och ge inte utt denna gång;)!



Snälla nån....är kattskrutten så gammal...minns när ni fick honom!

2011-03-08 @ 07:40:53
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Bell-Eve

Men oj. Han är ju nästan lika gammal som mig :)

2011-03-08 @ 14:06:19
URL: http://belleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0