Nu så....

Nu är det dax att göra slag i saken, nu ska jag sälja mina kokböcker jag inte använder längre.. alla viktväktarböcker ska nu bort, äntligen.. varför ha dom kvar när jag inte använder dom längre?? Jag tror ju inte längre på deras ide att gå ner i vikt längre, framför allt mår jag så mycket bättre med LCHF mat. Tänk att slippa ha magknip varje dag, det är så underbart. Och framförallt, man får äta allt gott.. :) Man orkar ju så mycket mer också när man får äta sig mätt, trots att du inte äter lika mycket.. Humöret blir också mycket bättre..

Jag har börjat yoga igen och idag fick jag med mig gubben på det.. Undrar om han kommer att få lika mycket träningsvärk som jag har fått.. Magen har fått sig en rejäl träningsvärk, men det är skönt att veta att jag gjort något för kroppen..
Jag gillar att träna egentligen, men har inte känt att det funnits något som passat mig här uppe.. Så det här är helt underbart.. Man kanske kan bli i bättre form med go mat och lite yogaträning inför sommaren, eller vad tror ni?? :-)
Jag vill så gärna ut och knalla på fjällen vi har här, och jag har bestämmt mig för att i å ska det bli någon tur i allafall, om än så bara en dagstur.
Jag har en arbetskompis som har gjort en vandrarbok och jag vill testa några av dessa turer. Och jämt när vi jobbar tillsammans blir det ofta vandrarsnack eller mat.. :-) Ja, ibland chockar vi vandra och pratar flugfiske.. :-)

Ha nu en trevlig kväll nu, för det ska jag ha..

Kommentarer
Postat av: Eva

Roligt att den dieten passar dej, det gör den verkligen inte för mej! Klarar inte av att avstå bröd, potatis, pasta och annat sånt. Yoga har jag aldrig provat, men hört mycket gott om det.

När ska bror börja blogga då?!;)

2011-03-10 @ 20:38:19
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Han börjar nog när någon hotat honom tillräckligt mycket.. :-)

LCHF är helt klart den bästa kosten jag har ätit..

2011-03-10 @ 21:14:56
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/
Postat av: Brossan

Ja du syster.... när skall jag börja blogga... typ aldrig troligen...fast det är ju mycket ja aldrig skulle göra här i livet.

2011-03-10 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0