Hur många tror du????

En sådan fantastisk dag det har varit idag.. alla liftvädar såg ut som stopplyktor när vi blev hämtade, det var nog ingen som fått för lite sol idag.. :-)
Men ändå fast det var sol och solen kunde värma, så var det kallt, vinden var kylig.. Brrrr....

Och kan ni svara på en fråga?? Hur många behöver det vara för att lägga i en urspårning på en lift?? Jag har svaret i ett kort jag tog idag, jag blev så full i skratt....



Tydligen är det två uppe i stolpen och fem nere på marken som tittar på.. Jag kunde inte låta bli att visa er..


Min kosthållning var som vanligt bra på dagen.. Då höll jag mig till LCHF, men sedan på kvällen blev det lite annat när Nordgruppen samlades för att ha lite trevligt och umgås lite.. Men jag försöker att välja så bra som möjligt ävven när jag är ute..

Min man har upptäckt en vattenskada i vårat hus, det var mindre trevligt.. Jag hoppas att vårat försäkringsbolag kan hjälpa oss med det här.. Jag ska hålla tummarna..

Jag lekte lite med kameran idag och försökte, det är roligt, även om bilderna kanske inte blir så himla bra.. Men här kommer det några..


Det kan vara så vackert när en pistmaskin har dragit förbi..



Nipfjället i suddig bakgrund..



Dom norska fjällen i bakgrunden.. En kväll eftermiddag på det tidiga året..

Ha det gott och sov sött..

Kommentarer
Postat av: Eva

Jo men så är det vet....det behövs alltid arbetare som tittat på när andra jobba...det är ett måste! Dom som tittar vet alltid bäst!

Fina bilder..antar att det finns hur mycket som helst att fota där uppe?

2011-03-17 @ 07:52:06
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Jag leker mig fram lite, dom som är skapliga kan man ju lägga ut.. Så andra får se.. Men visst finns det hur mycket som helst att ta på däruppe..

2011-03-17 @ 17:54:15
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0