Skriva vad???

Vad ska jag nu skriva om?? Har ju inte hänt så mycket idag.. Man kliver upp på morgonen, åker på jobbet, jobbar sina 9 timmar och åker sedan hem.. Det känns som ett ekorrhjul och jag är ju inte känd som den personen som gillar när livet går runt runt i samma spår.. Jag blir liksom rastlös om man säger så..
Jag har ju slutat kursa för tillfället och det sätter sina rastlösa spår.. Förut åkte jag på kurs en gång i månaden och fick det mättat, men inte nu... Jag vill åka iväg en stund, varför inte åka på en båtresa?? Gud så gött det skulle vara.. Vill komma iväg en stund..

Idag när man kom på jobbet var det ganska dimmigt om man säger så...



Inte till mycket sikt här inte.. Men efter 1½ timme så blev det mycket klarare och man började se hela fjället..



Det är på samma ställe som den dimmiga bilden..


Idag vart det bara LCHF på morgonen, jag var ju borta idag och han inte göra någon ny mat till idag..
När man kom hem så väntade några busfrön på att få komma ut.. Men lillan kom in igen efter en liten stund och jösses vad kelig hon var..




Matte och husses lilla prinsessa.. Hon kan vara ganska så högljud.. Hon fick nog alla röstresurser i kullen.. Hon vill gärna prata och vara trevlig när vi ska sova.. ;-)
Nu kom hon med sin gråa lilla råtta och vill leka kasta råtta nerför trappen.. annars är det tråkigt.. :-)
Hon underhåller oss hela tiden.. Så mycket hon kan..

Jag lekte lite idag när vi inte hade så mycket folk på arbetet, då blev det en sådan här bild..



Inte så vacker men kul ändå.. :-)

Tack för idag.. Vi syns och hörs en annan dag..

Kommentarer
Postat av: Eva

Det är svårt att komma på vad man ska skriva när dagarna ser lika ut...du får väl gå runt i huset och plåta lite du me;) Brukar inte du å bror min vara på kryssning rätt vad det är...så de är väl dags snart då kanske?

2011-03-17 @ 20:46:59
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Börjar kännas som att man behöver ett litet miljöombyte... Så en kryssning vore nog inte helt fel...

2011-03-17 @ 21:02:45
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/
Postat av: Bell-Eve

HALLÅ! Ni två ska nog kanske inte säga så mycket om att dagarna ser lika ut, med tanke på att jag varken har jobb/karl/ungar/katter eller hus! Och jag har ALDRIG varit på kryssning!! haha :)



2011-03-18 @ 18:39:25
URL: http://belleve.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Bell-Eve: Just nu känns det rätt trist när livet bara går runt och runt.. Men det kanske är min personligthet som tycker så... :-) Tur man har missarna som gör livet lite annorlunda.. :-)Hoppas det är bra ändå med dig..

2011-03-18 @ 20:20:26
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/
Postat av: Bell-Eve

Svar: haha, ja det var ett tag sen men jag känner mig fortfarande rätt liten i huvudet. I 15års åldern eller nått sånt, mentalt :)

2011-03-20 @ 19:59:25
URL: http://belleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0