Vårtecken......

Vilken dag!!
Fantastiskt ute och brännan i ansikte har fått sig mer färg..
Jag kallar det arbetsskada, tror ni att man kan få ut ersättning för det?? ;-)
Det var helt fantastiskt.. Inte konstigt när det ser ut så här hela dagen..



Jag har sett årets första vårtecken idag, förutom allt takdropp.. Mitt tecken är lika säkert som att tussilagon kommer när det blir vår också.. Fast mitt finns ute i skidbacken för att folk inte ska köra på saker som sticker fram överallt.



Årets första säkra vårtecken..


Jag pratade med min vän i skåne igår och min tränare i bowling som är samma person..
Det är alltid lika kul att prata med honom, men igår kände jag tråkig.. Jag skyller det nog på att jag var lite trött, jag brukar inte vara trevlig då.. :)
jag fick lite tips på hur jag ska göra för att få tillbaka mitt spel igen, jag vet att jag kan mycket bättre än vad jag är nu, och jag vill ju bli bättre..
Jag är så glad att han kom fram till mig en gång för ex antal år sedan. Han visste vem jag var, men jag hade inte en aning.. :-)

Jag käkar mitt lchf och har gått ner, jag har gått neråt.. Jippi.. Trots att jag fuskar.. Sedan den 7 mars har jag gått ner 4,5 cm runt stussen och 3 cm runt midjan.. Har tyvärr gått upp 2,5 cm runt bysten, men brukar man inte vilja ha större bröst.. Ha ha ha.
Sedan januari har jag gått ner 7 cm runt både stuss och midjan.. Jag blir så glad..

Nog från mig, ha en trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0