Blåst till tusen...

Jösses vilken dag, det har blåst som sjutton idag.. Mitt pass på mellanstationen vart en massa tryckande på knappar, vindlarmet gick stup i ett.. Det har verkligen varit varierande idag.. :-) Jag som älskar alla typer av väder har tyckt det varit lite kul ändå..
När vi skulle stänga liften för dagen blåste det upp till 30 m/s..
Hade jag haft lite gele i håret hade jag kunnat fått en ny frisyr.. Det hade liknat en strut.. :)



Det gråa vid burusjön och bakom nipfjållet är ovädret som kommer in..
Det gick fort..

På förmiddagen fick jag en liten påhälsning av en galen elektriker som skulle hjälpa mig att fixa en rätt viktigt knapp på toppen.. Ser han inte galen ut.. :)



Annars har jag kännt mig lycklig, eftersom jag har gått ner så många centimeter.. Är det någon som vet hur man kan omvandla centimeter till kilo?? Jag vill inte väga mig, då blir jag så himla besviken och deppad.. Vågen är nog mitt största hot för att deppa ihop.. Därför tar jag aldrig fram den nuförtiden. Känns bättre så... Men det känns som att jag kanske kan lyckas i allafall med att gå ner nu när jag ändå har gått ner lite..
Är så glad att LCHF finns, att äta riktig mat och gå ner i vikt samtidigt är ju perfekt och varför skulle det inte gå egentligen.. Borde inte naturlig mat vara bra för våra kroppar?? Känns konstigt att stoppa i kroppen en massa tillsatser..

Har till och med börjat fundera på att göra mycket själv.. skulle vilja lära mig göra korv på egen hand. Buljong har jag gjort.. Allt för att få så lite konstiga medel i sig som möjligt..

Jag väntar med spänning på mitt nya klot.. spännande att se om ett pund till i klotet kan hjälpa mig bli lite bättre.. Jag vill så gärna kunna slå dessa herrar i klubben ibland.. :-) Jag kommer att försöka träna lite på egen hand nu framöver ett tag, allt för att bli bättre..

Ha en trevlig kväll..

Kommentarer
Postat av: Bell-Eve

Tänk va enkelt det hade varit om man kunde ge några kilon till dem som vill ha dem va? SOM MIG TILL EXEMPEL! Jag har nått 50 kg på vågen nu för första gången i hela mitt liv! Fast det var ett par veckor sen jag vägde mig, jag har nämligen ingen våg här i Mora. Hoppas på att det står några till kilon när jag kommer hem till mamma igen :).

2011-03-22 @ 19:38:58
URL: http://belleve.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Ja tänk om jag hade kunnat gett dig några, då hade allt löst sig ju.. :-)

2011-03-22 @ 19:58:43
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0