Många olika älsklingar......

Sitter här framför datorn just nu och inväntar min älskade man..
Han fyllde ju år i går och på jobbet igår var dom som vanligt snäll mot någon om fyller år... ;)
Dom ropade ut det på radion och sedan var hela kedjan på avdelningen igång.. Ha ha ha. Har själv blivit drabbad av sådant där, ska man se sig som inte helt oomtyckt??
Jag vet att min man inte har så många ovänner, Han är nog skapligt omtyckt av sin personal..
Jag som vanlig arbetare är mer ovän med folk och fän då.. Har aldrig kunnat hålla tysten och så hamnar jag i olika konstiga situationer också.. Inte alltid trevliga..
Ibland är jag nog en sådan som kan gå över lik för att få min vilja fram.. Men inte alltid..  Ha ha ha, kanske det är därför min man älskar mig.. Ha ha ha..
Mina vänner är inte många, men dom jag har är mig kärare än många andra.. Vill inte ha så många bekanta, utan jag håller mig mest med vänner..

Vad skönt det har varit att vara ledig idag.. Fast igår på jobbet fick jag jobba med ytterligare en av mina gamla arbetskamrater som jag gillar skarpt.. Man kan prata på som man kännt varann hur länge som helst, synd att vi inte fått jobba så mycket tillsammans tidigare i år.. Den riktigt gamla gruppen fån mitt arbetsställe har inte fått jobba mycket ihop i år, det är såååå sorgligt.. Men det var kul att få jobba med honom igår..
Finns en till man som är kul att jobba med, också en som jag alskar att jobba med, men som tyvärr har hamnat mer på ostsidan nuförtiden.. Det är så lättsamt att jobba med män.. Jag har kul när dessa karlar hamnar med mig på nordsidan, jag vet att jag får kul. Dom ger mej sådan energi och önskar jag kunde ge lika mycket tillbaka..

Pratade med min äldsta lillasyster igår.. Hon berättade att hennes misse var borta, jag vet hur det känns.. Men deras historia tillsammans är riktigt rörande.. Jag vet att min syster kämpat hårt för att få henne frisk från skabb när hon var kattunge och hon lyckades. Hon kämpade för att få henne att äta något, hon hade det inte lätt.. Ändå sa veterinären att hon var tjock.. Ibland tror jag att dom gör det bara för att ha något att säga.. Det var min syster och Maja i många år, dom hade bara varandra i många år så min syster levde länge bara för majas skull.. Det märktes att det var mattes misse.. Vacker var hon också.. Ja både katt och matte var/är vackra..

Kanske jag ska börja titta lite mer på hur min tatuering, som jag hoppas kan bli av någongång ska se ut.. Eller rättare sagt, jag vet hur den ska se ut, gäller bara att förmedla det till hon som ska teckna den.. :-) sedan har jag en grej som jag vill ha med, men det ska bara finnas där eller vara som bakgrund, det vet jag inte ännu..

Mitt bowlingklot har kommit, det är långt till dagen vi ska hämta det.. Är sååååååå nyfiken på att testa det.. Tror det kan bli spännande.. Men snart så.... :-D

Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: Eva

Nu blev jag nyfiken....vad och var blir tatueringen?

2011-03-24 @ 19:53:04
URL: http://chawah.blogg.se/
Postat av: Eva A. Johansson

Jag vet vad jag vill ha, men inte vart.. Jag ska ha en bild som står för mig och som jag kan stå upp för.. annars är det ingen ide..

2011-03-24 @ 20:50:57
URL: http://alternativaliljan.blogg.se/
Postat av: JG

Kram

2011-03-26 @ 12:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0