Matrevolutionen....

Har hört så mycket om denna bok som är skriven av kostdoktorn ( Andreas Eendfeldt).. Eller rättare sagt läst mycket positivt om den..
Kände att jag var tvungen att köpa den och läsa den jag med.. Sagt och gjort, jag köpte den för en vecka sedan och nu har jag lämnat den vidare.. När jag får tillbaka den, då vet jag redan en annan som vill läsa den.. Dom står redan på kö för att få låna den.. :)
Boken var så bra och intressant att jag inte kunde sluta läsa den..

Jag har läst några lchf böcker, men för mig var den här bäst..
det märks att boken är skriven av en person som kunnig om kroppen.. För mig var det riktigt intressant att få dessa kopplingar hur det fungerade..

Medan man satt och läste så kändes det medryckande och man ville bara fortsätta läsa och helt plötsligt var boken slut.. :( Det var nog det enda negativa jag tyckte om boken, att den tog slut.. :)

Nu har jag fått mig en större förståelse hur kroppen fungerar och då blir det verkligen inte svårt att välja rätt saker i butiken.. :)

Tack för en otroligt inspirerande och rolig, medryckande bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0