så duktig så....

Hej hopp på er!!

Nu är det snart klart.. Min gubbe e såååå duktig.. själv väntar jag på att Få pynta upp och göra det så fint som jag vill. ska bli såå kul... Jag tror faktiskt att vi kommer att kunna fira jul nere på undervåningen.. :D
Katterna är helt förundrade, nu kan dom springa fram och tillbaka och runt runt om dom vill, eftersom väggen för undervåningen är borta.. 
När våra väggar för trappen togs bort, vad öppet det blev.. Man kan inte tro att det är samma hus längre.. ;)

Har haft öppet hus på Glimten idag och då passade jag också på att ha prova på tider, det var tydligen väldigt uppskattat, hade ganska mycket att göra.. Men det var roligt att dom vågade testa.. Det tackar jag för..

Bilder på hur det ser ut kommer senare i veckan, har inte hittat sladdarna till kameran. Men snart kommer det nya bilder på en undervåning bla...

Ha de så bra..

Kommentarer
Postat av: Eva

Det där kan ni vara nöjda med! Så snyggt! Längtar till att se det på "riktigt"!

Ha en bra andra advent!

2011-12-02 @ 15:57:47
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0