sakta sakta..

Nu är alla snickare borta.. och vad tyst det är.. Man får ju sova hela morgonen nu om man vill.. Det är bara en fläkt som går där nere nu för att hålla värmen.. Vi väntar på att våran värmekälla ska komma tillbaka.. Det känns som om det är på daxen, kylan har börjat titta hit, och även om jag gillar den lite svalare luften, så vill jag inte ha allt för kallt inne i huset..

Vi har börjat måla i våra utrymmen med väv... I pannrummet blir det en ljus grå färg som gör att det blir lite ljusare där inne..
I våran tvättstuga, blev det lite mer färg om man säger så, men den ger ett lugn när man är där, trots att man inte kan tro det.. Jag gillar färgen och det är troligen jag som ska vara mest inne i tvättstugan.. :)



Det är härligt med färg tycker jag.. Jag tror faktiskt att gubben inte ogillade den helt heller.. ;)

I sovrummet har tapeterna kommit upp, så där är det bara listerna kvar.. Ska bli så fint när dom vita detaljerna väl har kommit upp.



Golvet ute i hallen, i själva trapphuset har också kommit in.. Och det blev så fint.. Det med, jag tror allt kommer att bli hur fint som helst..



Golvet i trappdelen av huset.. Riktigt fint tycker jag.. Vi ville ha lite ljust golv där eftersom det ligger lite mörkt..

Tapeterna kommer att komma så sakteliga, då kommer det mer bilder..

Tänk att det redan gått 2 veckor sedan min älskade katt lämnade in för gott.. Jag började gråta häromdagen, eftersom jag stod och skar gurka.. han älskade gurka och kom alltid när man stod och skar något, men det var tomt den här gången.. Gud så tomt det kändes.. Men åren med honom har varit underbara och man får verkligen minnas allt kul vi hade.. Han gav verkligen matte och husse utmaningar..



Våra älsklingar som inte finns bland oss.. Jesper och Lotta, dom var som fru och man.. och n u vilar dom tillsammans.. Vi älskar er fortfarande..

Var till läkaren idag, med min onda fot.. Mycket härlig läkare, tydligen var han boxare.. Ingen ide att testa slå honom när han bröt och bände med den.. :) Nu tror jag äntligen att problemet är funnet för min fot.. Jippi.. Har bara gått så här i fem månader..

Min lilla firma ska nog flytta ner på byn nu på tisdag.. Ska bli spännande.. Jag tror det kan bli bra.. Hoppas hoppas..

Ha nu en trevlig helg allihopa, för det ska jag ha.. Lite ledigt från allt som händer, av någon anledning.. Hoppas det blir bättre snart.. Men lite tävling är alltid kul, ska bli riktigt kul..
ha det gott..


Kommentarer
Postat av: Eva

Snyggt siddu!;) Va va de me foten?

2011-10-28 @ 18:36:43
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0