Nu igen....

Hej på er..
 
Nu var det ett tag sedan igen.. Jag har nog lagt min energi på att skriva i våran gemensamma blogg viktloppet..
Men nu måste jag skriva igen, vi håller på med vårat kök... som inte alls kommer att bli som vi tänkte oss för ca 1 år sedan.. Men jag tror till och med det här är mycket bättre.. Nu ryker det en del väggar och en kommer upp igen..
 
 
 
Upp med en vägg så vi kan ta ner några andra.. :) Där jag står, blir det ett härligt gästrum..
 
 
Köket i den gamla utformningen..
 
 
Fortfarande det gamla köket..
 
 
Här håller en vägg från hallen sett på att ge vika.. Redan här, känner man skillnad på atmosfären.. Eller energierna, som jag skulle säga.. ;)
 
 
Väggen är helt borta, ni anar inte hur skönt det blev här inne..
 
 
Lite rotigt får man räkna med.. :)
 
 
Jag står i den nya matdelen..
 
 
Ny matdelen, med lite provisoriska saker omkring sig...
 
 
Gubben skruvar fast mattbitar på öppna ytor.. Det ska bli en limmad matta så småningom.. :)
 
 
Köket, sett från hallen..
 
 
Köket, med matdelen längst bort.. En del av väggen vid spisen ska bort sedan, men vi måste ta bort ett akvarium först, annars får vi nog en ny vattenskada... Och det vill vi verkligen inte..
 
Jag tycker min man varit riktigt duktig hittillls.. Och det är inte klart ännu..
 
see you

Kommentarer
Postat av: Eva

Det där ska bli spännande att se!

2012-07-14 @ 15:40:32
URL: http://nattstad.se/chawah
Postat av: Eva A. Johansson

Och det är inte klart ännu.. :)

2012-07-14 @ 15:43:27
URL: http://AlternativaLiljan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0