Hemma!!

Äntligen har min  älskade misse kommit hem.. Utmärglad och eländig, men nu så ska vi ge henne medicin tills vi ser att hon blir bättre... Framförallt aptiten måste bli bättre..
Jag känner mig så lycklig över att hon kommit hem.. Jag var helt säker på att hon var borta för alltid.. När jag sökte efter henne så fick jag dubbla budskap..

Tänk om dom visste hur orolig man blir när dom inte följer sina vanliga mönster.. Men nu är hon hemma och jag är så LYCKLIG!!

Nu kan jag spela wordfeud i lugn och ro, utan att tänka på henne hela tiden.. det är mycket man kan göra utan att känna att man vill gå till dörren och kika hela tiden.. Hon kanske var där ju..

Ha de, jag ska njuta av min misse nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0