Ibland var det mysigare förr....

Var runt och kutade i lite olika affärer idag, och blev att fundera på hur opersonligt det blivit i butikerna. Att gå och handla på typ ica, är ju hur opersonligt som helst.
Jag vart att tänka på en liten underbar affär i mina hembygd som fanns. Om du minns hur butiken såg ut i Lilla huset på prärien, så har du min butik från min bygd..
Man sa vad man ville ha och varorna fanns bakom disk.. Det mesta i allafall.. Det var en mysig liten butik, så allt är verkligen inte bättre idag.. Det kunde vara mysigare förr.. ;)

Jag satt ute en stund med min katt, som jag har i sele än så länge.. Vill att hon ska äta upp sig lite mer, och så vill jag att hennes medicin ska få en vecka på sig att verka.. Hon börjar dock bli lite bättre, så snart kanske hon kan få gå ut..

Hörs snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0