Nervöst

Nu är det bara att vänta och vänta.. Och naturligtvis hoppas på att dom godtar namnet vi vill ha.. Papperna är skickade och summan är betald..
Undrar vad det är som tar sådan kostnad när man söker ett nytt namn?? Jag är så glad att gubben också vill ha detta namn.. Hoppas bara nu att vi får det.

Jag mår bättre, än sist jag skrev.. det var helt underbart att få bli lite arg och visa att man inte accepterar allt.. Jag är nog en person som inte ska gå och bära på saker för länge, det kändes i kroppen.. Och inte kan jag dölja något för min man heller, han läser mig som en öppen bok.. Både bra och dåligt.. ;)

Jag älskar min man över allt annat på jorden.. Min bäste vän är han och våra själar är förenade sedan århundrade tillbaka.. Det känns.. Jag är ju en sådan där person som tror att man levt flera liv och jag är säker på att jag och min älskade har levt ett nära förhållande förut med.

Min svägerska ska skaffa en liten hund, och han är sååååååå söt på bilderna vi får se.. Djur är sådan okomplicerade varelser och är såå underbara..  Jag är så glad för deras skull att dom blir föräldrar till en vovve.. :)

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Håller tummarna för er att ni får som ni vill!;)

Jag längtar så efter vovven!

2012-03-13 @ 11:51:19
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0