Vår??

Det känns som om våren är här, och det väldigt tidigt.. Men jag antar att det kommer att komma ett bakslag, så vi får lite mer snö.. Gubben säger att det ska bli 30 minusgrader i påsk och 40 centimeter snö.. undrar om han får rätt..

Gubben min har hunnit fylla år och den firade vi i bilen på väg någonstans i Dalarna.. Vi for dit vi ville och tog endag, med inga fasta tider. det vi visste att vi skulle in till svärisarna på vägen hem och där äta lite tårta.Vi köpte med oss en tårta från Boränge och jag tyckte den var fantastiskt god.. Är sådär lite lagomt glad i tårta annars. Har nog jobbat för mycket inom vården. :)

Det har varit en del födelsedagar nu i mars, även om en är borta för alltid. Våran älskade gammelmisse dog ju i oktober, annars skulle han ha fyllt 19 nu. Vi får vara glada att han funnits hos oss och gett oss mycket glädje och gråa hår.. ;)



R.I.P älskade vännen.. Matte och husse saknar dig fortfarande...

jo, vi har fått byta efternamn nu, och det gick fort. Vi skickade in ansökan på en måndag och fick tillbaka ett namnbevis inom en vecka, det var snabba ryck.. :)

Man blir och fundera en del när man står mycket ensam på jobbet. Och jag kan inte förstå, hur folk tänker.. Jag står ju i en stolslift och folk tar fart borta vid grindarna och måste sladda och ta emot sig på stolen framför och det resulterar i att dom måste ta i bågen på den stlen framför och då får de människor som ska på den stolen problem och vips, så måste man stanna stolen för att folk inte kan ta det lugnt.. Varför måste man ta fart?? Varför varför???

Ja ja, gubben ska bort i maj och jag funderar på att ha en liten tjejmiddag.. Jag kanske har någon vän kvar som vill träffa mig.. :) Det vore trevligt, med lite gott att dricka och gott att äta..

Ha en trevlig kväll..


Kommentarer
Postat av: Eva

Men äntligen....;) Jag kommer gärna på tjejmiddag!

2012-03-27 @ 17:41:28
URL: http://chawah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0