Socker..

Oj oj oj, att det ska behöva gå så länge innan jag skriver varje gång.. Jag älskar att skriva ju, men ändå så tar man sig inte tid.. När man skriver för hand är det så kul att se hur orden kommer fram och hur fina bokstäverna kan vara.. att skriva är egentligen livet.. :) en dröm jag har är att någon gång i mitt liv kunna skriva en bok.. Jag har i och för sig material för en bok om smärta om man vill det.. det är många som ville att jag skulle skicka det till ett förlag, men jag vet inte.. Konstigt hur ont jag haft det, och nu känner jag nästan inge alls.. dt beror nog mesta dels på den underbara mannen jag har..

Jag såg en liten föreläsning om sockerberoende igår, jösses vad det stämde på mig.. Har misstänkt länge att jag har ett sockerberoende, men nu är jag i stort sett säker på det. Jag ska köpa hennes bok och läsa den, få se om det hjälper bara med den, eller om jag måste ta en intensivkurs hos henne någongång.. det skulle vara skönt att vara oberoende..
Hon pratade om att man var energilös, men ändå rastlös.. Det är jag.. :)

Vi var igår och hälsade på min svägerska och hennes familj.. Dom har ju skaffat hund och vilket energiknippe, jag antar att mina kattungar jag haft, varit likadana :).. Men då har man ju varit inne i det och tycker inte att det är så farligt.. Men vad kul det är.. :)
Vi har ju pratat om att nästa gång ska vi skaffa en katt från ett katthem, för vi tror att dom skulle trivas hos oss. Vi tror att vi vet hur man tar hnd om dom i allafall.. dom vi har nu, verkar inte må dåligt i allafall.. :)

Snart är det dax för finalen i dalatouren och dom har lyckats lägga den så långt bort dom kan. Nere i Ludvika.. Phu!! Jag hoppas det ska gå bra..

Nu har jag besämmt ett datum, för att träffa några galna kvinnor.. Ser faktiskt framemot att träffas, äta gott och naturligtvis, dricka något gott, för det antar jag att vi ska göra.. :)

Vi hörs förhoppningsvis snart igen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0