Fantastisk vecka..

Hej svejs!!
 
Har haft en underbar vecka och den fortsatte även när jag kom tillbaka på jobbet.. Känns så bra..
 
Veckan nere i stockholm med min underbare man, var helt fantastisk.. Vi gick runt i hela stan.. Vi tog pendeltåget ut till Tumba en dag, annars gick vi hela dagarn.. Kvällarna avslutades på en fantastisk pub på Vasagatan och där fann jag en god stout.. Lite dyr, men väl värd sitt pris, när man inte dricker öl i så stora mängder och är noga med hur dom smakar..
Min otur, var att den är slut hos leverantören och återkommer 2049, då är jag ju troligen nästan död ju.. :)
 
 
Utsikten vi hade från hotellet var inte heller helt fel...
 
 
Vi hade så fantastiska dagar, så jag kan bara säga att jag skulle vilja ha varit kvar.. Vi myste verkligen big time.. :)
Vi avslutade det hela med en Siljakryssning som också var helt fantastisk härlig.. Men utan våra underbara kattvakter, skulle vi inte kunna göra detta. Så en eloge till dom som tar hand om dom, när vi är borta..
 
När vi började jobba denna vecka så hamnade jag med en kvinna på jobbet jag gillar väldigt mycket.. Det var också himla kul.. Tyvärr kanske det tar slut i morgon, för det var inte min ordinarie grupp som chefen gett mig.. Men jag hade önskat att det varit det, för vi har så himla kul och jobbar bra ihop..
 
Det är slut mellan mig och en gammal vän med.. Jag orkar inte ta det tyngsta lasset själv, så får jag ingen hjälp från den andra partern, ja då får det vara nog.. Hon valde det själv, så jag hoppas  hon får det bra i sitt liv framöver med. För jag vill ju inte önska olycka över henne, vi har ju dock haft 20 år tillsammans, men nu är det slut som det verkar.. Kanske lika bra.. Det får tiden utvisa.. :)
 
Nähä, nu är det dax att sluta och inte tjata ihjäl er. Men jag har lånat en bild från min svägerska som jag faktiskt tycker är riktigt bra.. Det var en fantastisk dag för ca 10 årsedan.. :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0