Inredningen..

Hej hopp!!
 
Jaha, jag oppas det är riktigt bra med er, för här är det bra..
 
Vi var ju ner och tog ett blodprov på våran ena misse som har en överproduktion av sköldkörteln och vi har nu fått öka dosen till det dubbla.. Så det blir att åka ner till Älvdalen snart igen.. Veterinären vi hade var väldigt lugn och bra.. Nu hoppas vi att det ska bli bättre åt vår lilla dam.. :)
 
 
Det här är tassarna på världens snällaste dam..
 
Gubben , han bygger ju ett skafferi, och jag tror tametusan att det blir riktigt bra.. Nu är det bara inredningen kvar och vi funderar på hur vi ska göra.. Vi har två alternativ, så vi får se hur det blir.. :)
 
 
Utsidan..
 
 
Insidan, som inte syns så mycket ännu.. Jag tror det här blir riktigt bra och jag har nästan fått ett skafferi som jag vill ha det.. :)
 
Tjillivipp!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0