20 år....

Hejsvejs i lingonskogen!
 
Har du någonsin haft en känsla av att inte vara mobbad, men ändå inte tillhöra någon grupp? Om man säger så här, du finns där, men ingen ser dig och frågar dig inget.. det är nästan som om du står i ett annat rum och ser dom.. Du känner ingen gemenskap med dom heller.. Har du någonsin gjort det??
Jag gjorde det mer än någonsin idag.. Jag gillar mitt jobb, absolut.. Och jag gillar mina arbetskompisar, men ibland känns det bara som att jag inte tillhör gruppen.. Det känns som om våra intressen skiljer sig riktigt åt.. Det finns några som aldrig får en att känna sig som en osynlig ande, det är skönt, men ändå känns det som om man står bredvid gruppen ibland.. Ja ja, det var idag, nästa gång på jobbet, kan det kännas annorlunda.. :)
 
Nu ska jag i allafall ha semester och umgås med den underbaraste mannen i världen. För nu firar vi 10 år som gifta och hela 20 år tillsammans.. Jösses, hur liten var jag när vi träffades.. ;) Jag kan knappt ha varit född.. Ha ha ha, jodå, nog var jag nästan vuxen i allafall.. :)
Jag har nog haft tur so fått en sådan härlig man..
Det är skönt att veta, att han är både min man och bästa vän.. Finns en nackdel med honom, han kan läsa mig som en öppen bok. Inte alltid bra... :)
Grattis älskling... Jag älskar dig av hela mitt hjärta..
 
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Chawah

Min lillstrumpa å bästa svägerskan!<3

2012-09-28 @ 20:43:31
URL: http://chawah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0