:D

Hej igen! Var iväg och gjorde en inre resa idag igen.. Vad spännande det är.. Och det är otroligt vad mycket man kan känna i kroppen undertiteln minister där..
När terapeuten sägeratt man skulle bli bra somsådan terapeut själv, då blir man jätteglDelfin är så kul attfå höra att  någon tycker man borde läsa dessa saker för att man skulle bli duktig.. Någon tror ju på en.. Prata om att egot fick sig en liten kick.. :) jag blev i allafall glad. Jag har ju funderat på om det där skulle vara något för mig, och mitt ego har sagt att det inte var något för mig, att jag inte skulle klara av det... Men jag kanskeborde tänka om.. :)
 
otroligt skönt att åka från byn ett tag, bara om det var för en dag, så är det skönt att komma 'hem' ibland.. 
när vi kom hem till byn igen, ja då väntade det tre stycken missar på oss och var lite pratglada.. Det är helt underbart att vara lite saknad.. :) 
 
ha det gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0