Dalarna vs Värmland

Midsommaren har gått och vi har haft ett litet födelsedagsbarn hemma.. Han borde fortfarande vara 4 år, men det visade sig att han var 11 år i år.. Jösses vad tiden går fort. Vi hade hans favvomat på menyn åt dom den dagen.. Det blev alltså kokt torsk..
 
Själv har jag haft äran att få jobba halva helgen.. Det kan väl i och för sig vara trevigt, men nu när jag jobbat den 2 år i rad, tror jag att jag ska söka semester nästa år för att kunna ta mig ner till Orsa och fira en riktigt midsommar..
 
åååå vad ag längtar hem ibland, men var är mitt hem??? Idre naturligtvis, just nu i allfall. Men frågan är om det är Dalarna eller Värmland som är mitt nästa mål..
Kanske det är det här stållet som är mitt näta mål??? :) Vem vet vad som händer i framtiden.. En sak vet jag, Värmland är mig väldigt varmt om hjärtat sedan jag var dit och kollade.. det känns som om jag kommer ´hem`... Konstigt kanske, för jag har aldrig bott där, men släkten har bott där.. :)
 
Vill gå kurser nu!! Mitt liv innehåller just nu inga roliga stunder med nya funderingar och tankar.. Önskar att jag hade obegränsat med pengar så jag kunde gå alla kurser jag ville.. :)
 
Har börjat få tillbaka en av mina gamla vänner, det känns såååååååå himla skönt.. det känns så bra att inte behöva förklara för någon om hur jag är.. Hon vet ju redan hur galen hon och jag kan vara.. Och tillsammans blir det en jädrans kompott.. :)
 
Hittade en växtbibel i min bokhlla som ag fått av min mor, och jag har aldrig förstått förrän nu hur bra den är..
 
Ha det bra och hoppas du njuter av titta på min nya blogg, ja, för den är ny.. Jag har fått hjälp av en fantastisk person att fixa till den lite mera personlig. Tack för det.. :)
 
Kram på er alla...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Grymt fin blogg! Min dotter kan hon! :)

2013-06-25 @ 20:38:06
URL: http://chawah.se
Postat av: Bell-Eve

Vad roligt att du blev nöjd med bloggen :).

2013-06-28 @ 15:23:31
URL: http://nattstad.se/ambivalent

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0