Murar.....

Hejsvejs!!
 
Nu är det äntligen helg, i några timmar till, sedan får man åka på jobbet och vila tror jag.. Det är hälften så jobbigt där som hemma just nu.. :)
MEN, det är otroligt kul att bygga muren på baksidan, för det blir otroligt fint och det var längesedan jag tyckte det var såååååå himla kul att pyssla i trädgården. Nu ser vi resultat och jag tror det blir ganska så bra till slut.. Men det kommer att bli några år vi får hålla på för att få det riktigt bra..
Hur ska man kunna fltta härifrån när man gör det så mysigt?? Tur att det är långt dit.. :) Men inte tror jag att jag kommer att bli kvar här för alltid inte.. det hoppas jag verkligen inte.. Men jag skulle behöva ta med mig både hus och grannar när jag flyttar.. :)
 Fick främmande idag av min far och hans vän, gubbens familj kom också, alla var dom nyfikna på hur våran baksida ser ut nu.. :)
 
 
 
Så här ser det ut just nu.. :)
 
Kramisar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0