Otur.......

Hej på er!
 
jag undrar om det är just den här helgen är något/någon som vill jävlas med mig? 
Det enda som gått riktigt bra denna helg hitintills, är muren... Än så länge i allafall.. Helgen är ju inte över ännu, så än hinner den rasa.. 
Ja vad säger man, ett par hyllor i tvättstugan rasade ner från väggen och tog med sig den enda upphänganordningen jag i stort sett hade till tvätten.. Tack för det, ingen bil har jag inte heller, så jag kan åka ner och täppa en sådan.. 
Jag har sparkat i tårna, spillt ut dryck på bordet, och min förbannade dator har krånglat till livet lite till.. Tänkte sätta mig ner och fixa mina papper till min revisor, ja kyss mig.. Nu kan jag inte få upp explorer... Gror, jag blir så jävla arg. Har gjort en systemåterställning, det hjälpte en del, men absolut inte helt.. Och min data doktor är inte hemma.. :(
allt har inte varit hemskt, men mycket. När jag var ute i trädgården igår, så vart vi och prata jag och en av grannarna.. Jag visade henne ett bett jag fått vid vristen. Det både smärtar och ömmar och är rött och varmt.. Hon sa att hon brukar bli sådär när myror bitit henne.. Jag blebritten av något smärtsamt så det var säkert en myra..
 
Bilder på muren, som ännu inte trillat omkull.. :)
 
jag har funnit en bokstavskombination som kanske passar mig..HSP, måste läsa mer om det, men en hel del passar in på mig, det bästa av allt, det är ingen sjukdom.. :)
 
tack och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0