Resor.

Nu är det dax att resa igen, inte så långt men det ska bli spännande.. Jag håller ju på med en inre resa, och där vet man ju aldrig vad man finner.. :) Hoppas det inte är några otrevligheter i allafall.. :) Får se hur jag mår efter denna resa.. sist blev jag alldeles lugn efter behandlingen.. Helt otroligt vad det var skönt och vilken frid jag fick.. :)
 
Jag släktforskar ju också, det är ju en resa i sig.. Jag är så glad att jag började med det.. Det är verkligen en resa i tiden, så otroligt spännande.
 
Jag har plockat mina första örter för att ha till vintern, ja för all del jag kan ju bli sjuk under sammar´n med.. :)
 
Älsklingen är ute och fiskar, skulle gärna ha följt med, men orkade inte.. Är så otroligt trött, så jag somnar nästan så forrt jag blir alldeles för stilla..
 
Ha det gött nu alla människor..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0