Födelsedagar

Tjolahopp!!
 
Snart är det påsk och faktiskt ser det ut som om våra föräldrar föräldrar och gubbens syster och gubbe kommer hit. Det ska bli ganska kul, eftersom vi tänkte bjuda på middag.. Vi tänkte fira våra födelsedagar då.. Vi fyller ju ganska så nära varandra om man säger så.. ;)
Vi skulle haft en till om våran gamling velat leva vidare, men nu blev han `bara` 18,5 år. ;) skulle han ha varit kvar ännu, skulle han blivit 20 år i år.. Nu i mars..
 
Världens underbaraste katt, och den katt som fick min man att älska katter.. :)
 
Jag la ut ett gammalt kort på mig igår och faktiskt så var det en gammal klasskamrat som kände igen mig. Man är kanske inte fullt så smal längre och inte fullt så spretig frisyr..
 
 Är jag mej lik? :D
 
Jag har fått en fantastisk vän när det gäller att jobba med saker som kanske inte alla hänger med på. Vi har fått haft ett par riktigt djup samtal och jag kan säga att det är sååå skönt.. Pesonen ifråga är en fantastisk själ som har upplevt massor..  det känns som om vännerna håller på att bytas en del och nya kommer allt efter att man växer själsligt.. :) Låter det kufiskt? Ja det kan nog vara det också.. Men så länge jag mår bra, ja då gör det inget tycker jag.. :)
 
Slutligen tänkte jag lägga ut en bil på mina tre små barn..
 
Jo, en bild till.. Från ett jobb jag älskar och ger mig en hel del energi.
 
Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0