Jul snart..

snart är julen här och jag känner att jag hinner lika lite som vanligt. Just nu håller jag på med några julklappar som jag gärna vill ge bort.. Medans jag letar efter material, så fann jag kort på en älskad liten varelse, som fick alldeles för kort tid på jorden.. Hon lärde mig jättemycket under tiden hon var här, men jag tror att när det arbetet var klart, så var det dax för henne att fara vidare.. Men hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta och alltid vara saknad.. Men hon har det nog ännu bättre där hon är nu.. Älskar dig syran.. :)
 
Är hon inte sööt.. :)
Tänkte jag skulle ha dessa kort i en 60 årspresent. Helt otroligt, men min mor fyller år snart.. :) Vad ska man mer kunna ge en blivande 60 åring? skulle vilja ge henne så mycket, eftersom hon lltid funnits där, så gott hon har kunnat.. Min mor har u faktiskt gjjort mig till den jag är idag och jag är ganska nöjd med hennes abete.. :) Pappa har en del med det att göa också, men han var inte den som tog det tyngsta arbetet för det..
 
Ja och så har jag påbörjat en ny kost igen och mår redan mycket bättre.. Av någon anledning så har jag inte så jättemycket sötsug och är vääääääääääldigt tacksam för det.. Det enda jag vet säkert, är att det kommer att komma, men då hoppas jag min kompis kan peppa mig tillräckligt, för nu vill jag inte tillbaka.. Kanske konstig tid att börja det med, men jag letar julgodis för fullt för att dra ner på kollisar.. Och jag kände att det är nu eller aldrig och då valde jag NU.. Även om jag inte har min man med mig riktigt, så vill jag köra.. Har redan tappat 2 kilo och det har bara gått en vecka.. Ett helt sockerpaket är det och det är ganska tungt.. :)
 
Planerar en fjälltur med en mycket go vän, tror vi har kommit fram till vilket fjäll och hur många dagar. Nu vill jag nästan att det ska bli sommar för det.. :)
 
Ha nu så trevligt så hörs vi kanske snart igen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0