Det kommer när det ska...

Eller vad tror ni?
Det var ju meningen att jag skulle göra mig en tatuering på armen, nu när jag började kursen för prästinneträningen. men det blev aldrig så, utan den kommer nästa gång. då blir den lie större ochännu vackrare tror jag. :) Eller jag är helt säker på det. :) Längtar efter att få se den, men det är två månadeer kvar. :)
 
Har fått hjälp av min man, att äntligen fixa ett bättre ställe att ha mitt altare på och själv tyckte jag det blev riktigt bra. Faktiskt riktigt nöjd.
 
 
Nu kan jag träna på mina läxor kring detta altare och känna att jag har plats. 
 
Vi ar och tittade på en bil igår och önskade samtidigt att vi hade mer i lön. :) Bil måste vi tyvärr snart ha och eftersom inte saab finns längre, så måste vi hitta något annat som känns helt okej.
 
snön har kommit hit och jag hoppas det nu är för att stanna. det ser så härligt ut ute nu. Som ett julkort.
 
ha det gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0