Lycka...

Att få vara så här lycklig är verkligen härligt.
Livet har ju varit en liten berg och dalbana om man säger så och vem är det som inte har haft det så? 
Är så lycklig att jag får känna lycka.
 
Jag har valt att låta tråkigheterna i mitt liv, finnas med, men inte ta överhand över mitt liv. Skulle jag det, skulle jag vara en bitter kärring. Men det hoppas jag inte att jag är. :)
Jag har valt att låta det vara en del av mitt liv och lärt mig en del av det och sedan lagt det i ryggsäcksdelen, där gamla minnen finns, men som endast finns med som ett minne.
 
Man kan säga att jag tog bron över åt rätt håll..
 
 
Jag vet inte vad det var som förde mig hit, jag hade ju inte en aning om vart jag var på väg. Men i allafall, jag träffade en underbar man, som jag tillslut gifte mig med. Och jag känner mig fortfarande lika kär om inte ännu mer nu. :) det är så otroligt härligt att känna sig nykär fortfarande. :)
denna man och hans familj visade mig en otrolig kärlek mot mig och gör fortfarande.
 
Jag har under dess år fått gå utbildningar jag velat och går just nu en utbildning som jag har längtat efter, men inte vetat att det funnits. den kom till mig av en slump om man säger så. :) så livet är underbart.
 
Bästa av allt, jag har finare kontakt med mina föräldrar än jag någonsin haft. Och det tror jag beeror på att vissa saker har lärt mig en del och en del är stoppade i minnesfickan. utan mina föräldrar, skulle jag inte vara den jag är idag.
Faktiskt, så lärde denna lilla tje mig mycket av detta. annars hade nog sorgen tagit över helt, den dagen hon lämnde oss. För mig, har hon bara bytt värld, när hon var klar med våran familj. :)
 
 
 
Kram på er alla där ute!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0