Mycket händer..

I oktober började jag en ny kurs. Kursens första månader har verkligen hjälpt mig i min utveckling av mig själv, men även ställt till det en del också, även om det är av godo.. :)
Jag går en kurs som ska göra mig till Völva/Prästinna. Jag gick in i kursen med öppet sinne och inser redan att det är en kurs som jag verkligen ska gå. Denna kurs har shamanska drag och verktygen är shamanska i stora drag. Har precis blivit klar med min healingdocka.
 
Hoppas denna ska hjälpa mig extra mycket i mitt arbete inom distanshealingen jag har.
 
Vi har tagit oss ann en liten svart dam på nio år, som behöver social träning. Och vilka framsteg hon har gjort sedan den 19 december. Hon pratar med oss, vill bli kliad, möter oss i dörren.. Att hon från att vara livrädd till att möta oss i dörren på mindre än två månader, är fantastiskt kul att få uppleva. hoppas det inte är sista gången vi får detta förtroende av katthemmet..
 
 
Vi har haft en minisemester gubben och jag, det var verkligen skönt.. Vi behövde det verkligen. Är så glad att vi har en fantastisk granne, som hjälper oss med våra odjur.. ;)
 
Det händer mycket i min kropp och det händer ganska mycket med saker jag inte trodde jag trodde på. Men det ofantligt spännande och jag har upptäckt att jag trodde på det där jag inte visste att jag trodde på. Jag har vekligen längtat efter detta som sker nu, länge. Och nu äntligen händer det saker. :) Jag är otroligt glad att ha den mannen jag har, han har stöttat mig jämt. 
 
Ha det gott allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0