Hel..

Nu har jag äntligen haft min cermoni för Hel. Kändes härligt och ganska kraftfullt, trots dålig koncentration, pga av vissa saker i min närhet. Men ingen ide att änga upp sig på det, allt blir som det ska tillslut i allafall. :) Har någon lärt mig. :) 
Jag välkomnar Hel med glädje och tycker det är roligt att hon är här.
Tror faktiskt hon har hjälpt mig en del redan, eftersom det händer en del redan omkring mej. Visssa saker släpper jag och vissa tar jag in, precis som det ska vara.
 
 
Jag känner att redan i min barndom, fanns det något i mig som ville veta mer om detta. Och av någon anledning var det kvinnona i vår fornnordiska tradition som intresserat mig mest. Idag kan jag förtå vad det var jag sökte och är så glad att jag funnit detta. Vägen har varit krokig för att finna detta, men tillslut kom jag fram och den sista pusselbiten var det en kvinna som gav mig, under en av hennes behandingar hos mig. hon fick fram saker om mig under sin behandling, måste varit för att hon var så öppen själv. :) denn kvinna lever tyvär intte idag, men jag hoppas hon ser mig från sina stjärnor och ser vad jag gör och pekar på sig själv och tar åt sig lite av den framgången. För det önskar jag henne. hon visste redan när hon levde vad jag skulle bli. Det är rätt häftigt om man säger så, att en innersta dröm som man inte visste av, bli till verklighet. 
Ha nu en riktigt trevlig transformationsperiod, för det ska jag ha. :)
 
 
 
Kram på er alla!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0