Älska..

Hur är det möjligt att finna något så sent i livet och lära sig älska det? Ja du, inte vet jag, men så är fallet i allafall. :) det är klart, något har jag ju saknat i mitt liv, något ja trott på och jag känner att det är detta jag saknat.
är just nu inne i en fas, då jag känner mig tacksam för många saker, bland annat att jag funnit gudinnan. Just nu är hon väldans snäll mot mig och jag tar tacksamt emot allt det fina hon ger mig. Kanske är hon glad att jag äntligen funnit min väg och att hon vill ha mig här? kanske är hon även glad att jag ska påbörja själva naturprästinneträningen snart. det är väldans nerst dock. :)
 
Lånad bild
 
Just nu är det Hel, våran Hagga. Jag ser vekligen fram emot cermonin med henne. dags att släppa gamla saker, eller saker jag helt enkelt inte vill ha kvar i mitt liv. ser fram eot detta och kanske är det ddärför hon är så glad? Vad vet jag. :) Glatt känns det i allafall. Går gärna och nynnar på en låt för gudinnan cerridwen, hoppas inte Hel misstycker till det.
Tänk hur livet kan bli, men jag har funnit en väg som jag älskar. Att leva i så stor harmoni som möjligt med naturen. Detta kommer att bli spännande. :)
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0