Märkligt

Hallå!!
 
Har setat med min nya logga och underat på hur den ska se ut och jag tror den börjar ta sig, tack vare en konstig händelse en natt. Jag drömde hur den skulle se ut och vips, så blev det så. snart får ni se den. :) Den känns bra. 
 
Två månader kvar tills jag ska göra min första tatuering, spännande eller kanske rättare sagt aj. :) Och inte nog med det, då börjar andra året på prästinneåret. Ska bli spännande hoppas jag. personigen har jag letat efter något sådant här i hela mitt liv, utan att hitta aad det är jag sökt. Men äntligen! det känns så otroligt bra. Skulle vara lite kul och veta vad byfolket här tänker och tror om mig.. Ha ha ha, eller kanske inte. :) alla vet u redan att jag inte är som alla andra, byn är ju inte så stor. :)
 
Att vi nu är på väg in i häxans nyår, samhain gör det hela lite mer spännande. Nu känns det som att det verkligen är på riktigt, jag ska klara mig själv. Kanske man ska fixa en träff med flera och fira året, med att släppa det gamla, så man kan få in det nya under det kommande året. Får tänka en liten stund till.. :) kanske man ska öppna den nya fb sidan för företaget? ja, vi får se. :)
 
 
Kanske det redan nu finns någon som skulle vilja släppa det gamla och ge plats åt det nya under året och vill vara med på en cermoni? Vem vet. :)
 
Själv har jag precis gett plats åt den gudinna som nyss haft sin högtid, men hon blir nog inte så långvarig, för våran Hel har edan varit här och sagt att nu är jag på väg. :) ser fram emot våran vackra Hagga. 
 
Ha det gott där ute i världen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0