Nya tider....

Äntligen har jag gjort mitt altare för gudinnan Ran. Fast det är en annan som pockar på uppmärksamheten, men hon får nog vänta ett litet tag till. :) Hel verkar ha bråttom i år. :)
 
 
Sitter och funderar på hur jag ska få ihop ett mönster till en lång klänning fast ändå inte en klänning. :) Svårt att förklara. Och så måste jag sy ett fodral till min trumma, så jag kan bära med mig den överallt utan att ha händerna fulla. För trumman vill med överallt. Och den ger mig sådan glädje att spela på så det inte är sant.
 
I morgon tänkte jag kliva upp med gubben och börja promenera på morgonen, det är så ljuvligt att möta morgonen, såaär tidigt. Och i morgon har jag kanske trumman med mig. Och jag vet en plats som ropar på mig, så jag funderar på att knata dit. Kanske få några svar på saker och ting. :) Har lite tankar och funderingar på hur jag ska lägga upp allt i vinter, går det att göra som jag tror att jag vill, kan det bli ganska bra. :) Jag får be gudinnan om hjälp. :)
Är i stort sett klar med loggan och några har fått se den och dom verkar tycka den blir bra. så snart är det nog dax att slå upp dörrarna för det gamla, men ändå nya företaget. :) En ny fbsida kommer det att bli. :) Men eftersom jag stämplar nu, så får jag max hålla på en timme i veckan med det. Reglerna är konstiga... Nu nr jag skulle kunnat ha haft chansen att lägga mer tid på det, så får jag inte det. Hmmm. 
 
 
Ha det gott alla.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0