Slutet.. ;)

Nu är det dax för den sista helgen på första året, och vilken resa det varit. Kan bara säga att det varit otroligt bra för mig. Jag har kommit till insikt om en hel del saker och fått förtåelse til mig själv, varför vissa saker varit så viktiga i mitt liv.
Att skriva, har alltid varit en viktig del i mitt liv och jag kan säga att det var roligt att förstå varför.. Nu vet jag var det började och varför. :) Det är kul.
Jag har funnit en hel del mer, men det blir för mycket att berätta om..
 
Nu är det dags att ge löfte till gudinnan och många saker som hänt i mitt liv detta år, kommer jag att ge henne. Hon har hjälpt mig att finna en inre harmoni, som jag inte haft tidigare.  Blir spännande. 
 
 
Mycket har ju hänt detta år med. Vem i sjutton trodde jag skulle böra sy? Inte jag då i allafall. Men jag gör det, det är skitkul. sista jag gjorde nu, var ett halsband, det kommer senare, eftersom ag ska ha det i helgen, vill jag inte riktigt visa det ännu.. :) men deet kommer, jag lovar. :)
 
troligen, kommer jag att gra en ny hemsa på facebook när jag börar mitt andra år. Ska bara bli klar med namn och logga. det kommer det med. :)
 
Ha det gott där ute, så ses vi och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0