Mössa..

Jag hoppas min jobbarmössa ska hålla ett tag till, tydligen gillar gästerna som är här och åker min mössa. :) ånga säger att dom blir glad över att se den, en del tycker den är fin. Men startar nästan alltid upp till ett samtal med en ny människa.
Mössan har varit med i många år nu och börjar bli lite sliten, kanske jag kan rädda den ett tag till med att sy en lapp för det trasiga. Min mössa är lite speciell, med take på att människor gillar den. :)
 
 
Kallen vill inte riktigt ge med sig, nu när jag äntigen har funnit något att träna för. Har ingen lust att vara ute i nästan 30 graders kyla, så fanatisk kommer jag aldrig bli. allt i lagom mängd är bäst tror jag. Och det är dumt tt dra ner iskalll luft i lungorna.
Men så fort det blir lite varmare, ska jag brja knata. Jag har ju så mycket att se fram emot nu. :)
 
Kram på er alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0