Tacksamhet.

Att kunna känna tacksamhet är skönt för mig själv och troligen för dom runt mig också. Skulle tro att dom känner att jag är gladare än på många många år. Visst finns det saker som absolut kan bli bättre, men jag känner tacksamhet över att få vara den jag är och att dom runt mig är så snälla.
 
 
Min familj som inte består mer än av min man och mina fyrbenta barn. Dom gör mig så glad över att få var en del av deras liv.. Min man har verkligen stått ut med mycket från min sida och han är ändock kvar hos mig. i år har vi varit i lag i 24 år, och fortfarande är det lite pirr. :) 
Min man har låtit mig få gå kurser jag velat och på dessa har jag lärt mig mycket kul och nyttigt. Och tre av dessa kurser, har jag funnit tre nya vänner, som jag verkligen värdesätter högt. Den jag har haft längst har jag varit en vän med i tio år nu och bara det är fantastiskt. Jag är så glad över dessa vänner och är tacksam över att dom korsat min väg och forfarande finns kvar..
 
 
Naturligtvis är jag väldigt glad över min mor och min far. Dom har gjort det bästa dom kan för att få en sådan unge som mig, så bra som möjligt. Och bara det var nog heltidsarbete. 
 
Som ni märker, känner jag mig väldigt tacksam för det liv jag har just nu. Och jag tror, att när sommaren kommer och en av mina vänner kommer hit, blir det än bättre. :D
 
Ha det gott där ute. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0